close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

הפקת אירועים עסקיים לקידום המכירות וביסוס המותג

מערכת שורשטז אדר א, תשעט21/02/2019

הפקת אירועי קד"מ או הפקת כנסים עסקיים מכל סוג שהוא, זו מלאכת מחשבה שצריך לתכנן היטב ולהבין בדיוק, מה רוצים להשיג וכיצד

תגיות:
הרבה פעמים כשחברות רוצות לקדם מכירות של מוצר ולבסס את המותג שלו אצל קהל הלקוחות שלהם או בכלל, אז הן לא מסתפקות אך ורק בקמפיינים
פרסומיים, שיווק, וכל מה שכרוך בכך. זה אומנם מאוד אפקטיבי ומאוד מועיל, בוודאי בטווח הארוך, אך לא פעם החברות פועלות גם בצורות נוספות לשם כך.

מהן האפשרויות
אחת האופציות שעומדות לרשותן היא הפקת אירוע עסקי במהלכו הם חושפים את המוצר, חושפים את המיתוג שלנו ומנסים למכור אותו. יש לאירוע כזה משמעות אפילו שעל פניו מדובר במשהו חד פעמי. הרי בניגוד לקמפיינים פרסומיים ושיווקים, אי אפשר לקיים פעמיים אירוע השקה למוצר, מה שכן אפשר לערוך אירועי קד"מ במקומות שונים ולנסות להשיג את האפקט הרצוי.

הפקת אירועי קד"מ או הפקת כנסים עסקיים מכל סוג שהוא, זו מלאכת מחשבה שצריך לתכנן היטב ולהבין בדיוק, מה רוצים להשיג וכיצד. לא בכל מצב זה נכון לעשות אירוע כזה, לא בכל מועד, וכשעורכים אירוע כזה, צריך לתכנן אותו היטב בשביל שהוא ישיג את היעדים שלו. לעיתים, האופציה להיכשל היא כל כך משמעותית, שאם מגיעים לנקודה הזאת זה יכול להיות מאוד קריטי לא רק למוצר אלא בכלל לעסק, בוודאי אם מדובר בעסק חדש או בעסק שמתחרה בשוק תחרותי מאוד, וכן בעסק שנמצא במשבר וזו ההזדמנות שלו לצאת ממנה.

הפקת אירוע עסקי מתבצעת על ידי צוות מקצועי של אנשים, אשר מצד אחד מתמחים בהפקת אירועים עסקיים, הפקת כנסים וכו', ומצד שני על ידי צוות החברה שמספק את כל המאפיינים הנדרשים, קובע את היעדים של האירוע ואת התוכנית המרכזית שלו, על מנת שיהיה ברור, מה מבקשים להשיג וכיצד.

כיצד מפיקים אירוע עסקי מוצלח
בשביל להפיק אירוע מוצלח לקידום מכירות של מוצר, השקה או מיתוג, צריך להחליט מה בדיוק אנחנו רוצים להשיג מהאירוע, כיצד אנחנו רוצים להשיג את זה, ומה התנאים שאנחנו מעוניינים להשתמש בהם. האם אנחנו מחפשים אירוע נוצץ, זוהר או אירוע קטן, האם אנחנו מחפשים ללקוחות או אירוע ליחצ"נים ועיתונאים, אנחנו צריכים לשאול את עצמנו האם אנחנו מעוניינים לייצר אירוע שמיועד אך ורק לקידום המוצר או אירוע עסקי רחב יותר.

לסיכום:
על פי כל הנקודות הנ"ל, אנחנו צריכים להחליט מתי אנחנו רוצים לערוך את האירוע, בהתאם נקבע איפה נערוך אותו, אז גם נוכל להחליט כמה אורחים להזמין, את מי נזמין, וכן באילו אמצעים נשתמש במהלך האירוע.

חשוב לציין, כל זה מהווה רק בסיס לתוכנית האירוע. כאן אנחנו צריכים להחליט כיצד למתג את המוצר, כיצד למכור אותו, איך להציג אותו, הכל צריך להיות מתוכנן וגמור בהתאם עד למועד האירוע. לצד כל התהליך הנ"ל, יידרש מאיתנו גם לשווק ולקדם את האירוע, כשהמטרה העיקרית היא לא בהכרח האירוע כמו קידום מכירות ומיתוג המוצר במסגרת האירוע.

מוגש מטעם איתן הפקות – חברת הפקת אירועים אשר שמה דגש על ערכים, העצמה ומקוריות

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה